Alla inlägg den 6 september 2011

Av Jennie - 6 september 2011 15:02

Hej !


Nu vare allt bra länge sedan jag skrev, men som i de övriga inläggen så har jag egentligen inte så mycket att skriva om, jag har fullt upp med jobb, studerandet och kärleken som inte kan göra mig lyckligare :)


Nu lite mer personligt här, min acne är helt okej ! har max 2 stycken (och de är på bröstet) men jag har ju haft sånna problem med min mens de senaste 1,5 åren iallafall.. stoppade in en p-stav och då hade jag mens i 8 månader, tog ut den, och började äta p-piller, som gjorde att jag fick mens varannan vecka.. Och som mina trogna läsare vet så får jag finnar utav mens.. så de har inte varit så en roligt men nu ska jag sätta in en kopparspiral :) den har inga hormoner alls och då blir mensen som vanligt och kopparspiralen har absolut inga biverkningar = inga finnar :)


Även om jag är väldigt stolt över min hy, så vill jag slippa få dom dära enstaka finnarna som kommer upp lite då och då med jämna mellanrum, eftersom jag fyller 20 om nån dag så vill jag slippa ha mina ungdomsfinnar...


Men jag får hoppas att allt reder ut sig när kopparspiralen är på plats :) den ska sättas in den 15 september så jag skriver väl strax efter det och berättar hur det blev :)


 

och så en gammal låt som jag lyssnar på hela tiden 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Denna blogg handlar om det problem som oss flesta bråkar om dagligen.. ACNE!!

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards