Alla inlägg under mars 2009

Av Jennie - 3 mars 2009 10:06

Jaha, nu ha de gått ett bra tag sen ja skrev min första blogg.. eller iaf ett litet tag.



Här är lit nya bilder , just tagna nu när jag är nyvaken, helt osminkad, håret lite huller och buller..

haha :)


På närbilderna ser man mina ärr ! inte akne.

det kanske är 1-3 stycken som är akne men resten är ärr.. lovar er det.

Ärren ska jag slipa bort om kanske ett år för ja läste på en sida att jag måste ha varit acne fri i minst ett år innan man lägger sig under slipmaskinen haha ^^

HÖGER KINDVÄNSTER




















På avstånd (= inte närbild) ser jag ut som vem som helst.

 OBS en finne syns och det beror på att jag ska ha mens snart!


UTAN FINNE en FINNE



Om ni tittar noga så är den snett över överläppen strax... ser ni ;)?



FRÅGOR?

 MAILA MIG


Jennie.Lindqvist@live.se


(svarar så fort jag kan)


kaplsarna finns på denna sida


http://www.bli-av-med-acne-och-finnar.se/shop_pages.php?pages_id=938


Presentation


Denna blogg handlar om det problem som oss flesta bråkar om dagligen.. ACNE!!

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards