Alla inlägg under januari 2009

Av Jennie - 26 januari 2009 18:14

Så, nu ha mobil kommit tillbaka och jag ha knäppt lite bilder.


Det jag vill påpeka är att jag är slät på min hy, finns nästan ingen acne kvar . har kanske 5 stycken och det är en klar förbättring kan jag lova er.

men jag är en massa ärr i andsiktet :( och är röd men ska börja sola nu på fredag så det ska nogbli bättre så småningom och det röda bruka försvinna ett år efter finnarna har gått bort.


men solningen kan påskynda det .^^


här är bilder.

för och efter


Det som är kvar är ÄRR och lite RÖTT

Av Jennie - 17 januari 2009 12:11

:) Mina finar är nästan helt borta.. kan tyvärr inte ta några kort för min mobil är på lagning :(


Det blir bättre för varje dag som går och det ända som syns är mina ärr ifrån min acne, det är lite jobbigt med sånt brukar försvinna med tiden eller så får jag slipa bort ärren senare,.. :)

Men så kräsen är jag inte, huvudsaken är att det röda går bort just nu, får ta hand om ärren sen.


Ska börja sola så att det röda går bort fortare, min läkare sa att det kunde hjälpa, så jag ska iväg snart och köpa mig ett sol-kort..

Han rekomenderade en gång i veckan i ca 2 månader för att jag inte ska förstöra huden, är så rädd för att jag ska förstöra den så jag blir alldeles rynkig i förtid och jag är redan lite brun i hyn så jag behöver igentligen inte sola för det :).


perfect-skin kapslar funkar faktigt ! =D



Det är jätte roligt att ni har en massa frågor till mig :) fortsätt gärna och skriva till mig på min mail ^^


Några frågor ?

Kontakta mig på


Jennie.Lindqvist@live.se



Av Jennie - 14 januari 2009 17:06

ja ni :)

DET HAR BLIVIT BÄTTRE!


tro det eller ej :D jag är inte lika.. knottrig som ja var förut, är nöjd.. MEN det enda som är lite problem är att jag är fortfarande röd.. det kommer ta längre tid att få bort.. men det röda är INGA finnar :)


så.. jag är nästan alldeles mjuk och slät i andsiktet :)

har även slutat med brunkräm för jag tycker att det har blivit så pass bra att jag har inget att skämmas över längre... förutom det röda, men det röda har även blivit bättre ^^


Jag ska fortsätta för jag tycker de funkar.. det kanske tar mer än 2 månader för mig att bli av med allt bara för att jag har en sån svår acne, men jag tycker att det är värt att pröva..

känner mig mer säker i mig själv även om det inte är helt återställt och mina kompisar i skolan som inte hade någon aning om att jag har ätit dom dära vitaminerna säger att min hy ser bättre ut =D

Det har inte gått 2 månader än.. så det lär nog bli bättre och bättre :)


så glad!


Någon fråga eller fundering så kan du kontakta mig på


Jennie.Lindqvist@live.se

Av Jennie - 3 januari 2009 10:08

så, nu ha de gått nästasn en månad.. :)

ska hålla på i en månad till för å bli heelt fri ^^


va tycks..?























JAG HAR FÅTT EN MASSA MEDELANDE OM DET FUNKAR ELLER INTE, JA AVGÖR SJÄLVA...


*Du som ville att ja skulle maila dig, tyvärr så fick jag ingen mail adress..*

vill tillslut tacka alla läsare som har läst :P viste inte att bloggen skulle bli så populär ^^ för jag skrivier inte så ofta.

Presentation


Denna blogg handlar om det problem som oss flesta bråkar om dagligen.. ACNE!!

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards