Alla inlägg under december 2008

Av Jennie - 10 december 2008 16:48

Så, nu har jag fått mina efterlängtade burkar.


Jag fick dom i måndags och men jag började inte äta dom förren på Tisdag.


Bilerna är knäppte på Måndagen så då hade jag inte börjat å tagit några vitaminer eller vad man nu kan kalla det :)


Har inte så mycket och skriva men jag lägger upp mer bilder om de blir förbättring / försämring.


Kram ! :D
Längtar sååå tills dom är borta :)




Av Jennie - 3 december 2008 16:18

Jaha, nu går jag och väntar och väntar på att få hem dom där förbaskade burkarna, dom har dragit pengar av mig men dom kommer inte. det har gått en vecka sedan jag skickade efter dom.. om dom inte har kommit innan fredan så måste jag ringa till dom och fråga vad i helvete är det dom gör.


För övrigt så är det likadant med min acne, lika röd och lika mycket som vanlgit.. men jag är sjuk nu så det är nog lite mer än vad de annars brukar vara..


de finns inge positivt att skriva om nu känner jag... skit grejer

Presentation


Denna blogg handlar om det problem som oss flesta bråkar om dagligen.. ACNE!!

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards