Alla inlägg under september 2009

Av Jennie - 16 september 2009 20:41

                                               Nu har ja fått mer finnar, och jag ökar till 20 tabletter per dag.


Om jag ska vara ärlig så känns de som att jag vill ha tillbaka dom första tabletterna som jag testade att äta.

         

då var det 2 tabletter per dag och inte 20...


Men jag ska käka upp denna burk sen beställa tillbaka perfect skin-kapslarna


Rock n roll på er ! 


Frågor?

Maila mig         Jennie.Lindqvist@live.se

Av Jennie - 14 september 2009 15:12

Jag har fått nya finnar som inte var där tidigare, där vid munnen som ni ser på bilden som är tagen idag för någon minut sedan.

Jag vet inte vad det beror på, det kan antingen vara att jag har druckit alkohol eller att jag har bytt kapslar.


Så jag har iaf börjat äta 10 om dagen, 5 på morgonen och 5 på eftermiddan ( började idag).


Få se om de blir bättre, eller om det är verkligen sant att ja måste äta 21 per dag.. aja vi få se,


  


skriver nästa gång de blir förändringar.


frågor?

Maila mig

Jennie.Lindqvist@live.se

Av Jennie - 12 september 2009 17:58

Igår fick ja åka och hämta dom nya kapslarna, det var en jätte stor burk.. ja började läsa lite på hur många man skulle äta osv och då var det 21 tabletter per dag.

Jag tycker det låter jävligt mycket, så jag ska börja med att ära 6 st per dag, 3 till frukost, 3 till middan.

Sen om jag börja få finnar igen så ökar jag mängden.


Just nu ha ja nästan inga finnar alls, hoppas på att dom inte kommer tillbaka nu bara.


        


Det är 420 tabletter i den där stora burken.. vi få se om man verkligen måste äta 21 st per dag, alltså.. 7 till frukost, 7 till lunch och 7 till middan..


Det låter väldigt mycket eftersom man är van att äta 2 per dag...

Aja men jag testar, jag skriver nästa gång jag antingen ökar mängden eller om jag börja få finnar.


Frågor

Maila mig

Jennie.Lindqvist@live.se

Av Jennie - 9 september 2009 18:08

Nu ha man fyllrt 18 och kan beställa kapslarna helt själv :D haha


Men! nu är grejen den att jag snubblade in på en sida och jag började läsa på den


www.vitaminb5.se


och jag tänkte testa dom, jämföra resultat och så.

Har beställt dom idag, skriver igen när jag har fått dom för å se hur lång tid de tar att få hem dom här :P för det tar 2½vecka att få hem dom andra kapslarna.


Jag beställde nå pulver aktigt denna gång, den va billigast + att den höll i 30 dagar och inte 20 dagar som alla andra, men vi få se hur det går denna gång.


Lägger upp bilder sen när jag har fått den nya burken ^^


  


som vanligt, har du frågor så maila mig, svarar så fort jag kan :)


jennie.lindqvist@live.se

Presentation


Denna blogg handlar om det problem som oss flesta bråkar om dagligen.. ACNE!!

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards