Direktlänk till inlägg 23 maj 2011

Sjukling

Av Jennie - 23 maj 2011 08:27

Hej, nu har jag legat sjuk i min säng hela helgen, de har varit strålande väder ute och idag då jag känner mig relativt bra spöregna de. Men det var inte de jag skulle blogga om, ni som har följt min blogg vet att jag skriver att jag får mer finnar vid mens, alkohol och när jag är sjuk. Nu är det så här att jag har ju varit sjuk, och haft mens samtidigt nu och jag har inte fått nå mer finnar !! :O helt otroligt, jag hade förväntat mig världens explotion men så blev det icke.


Jag tror de beror på att jag äter dessa gröna vitamintabletter ifrån denna sida http://www.vitaminbutiken.se/ecnaclyn-kosttillskott-mot-acne-60-tabletter.html  


ja och så vanligt en bild på mig för att så gott som jag kan bevisa hur min acne ser ut.. är lite trött nu så här på morgonen, så ni får ursäkta bilden haha  

Nu sitter jag snyter mig själv och ska strax gå och sminka mig, ska till läkaren idag med min onda ljumske, de ska röntga den för att se vad de är för fel.. hoppas de hittar svaret :)


Ha en väldigt trevlig och finnfri dag !

 
 
Ingen bild

Anja

14 augusti 2011 17:08

Hej! Skulle du vara intresserad av att medverka i en artikel i FRIDA om akne? Har du någon mailadress jag kan nå dig på så kan jag berätta mer? Mvh, Anja

 
Ingen bild

jennie

6 september 2011 14:52

Du kan kolla på min presentation, där finns det mer information om hur du kan nå mig :) annars så finns jag på jennie.lindqvist@hotmail.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie - 6 september 2011 15:02


Hej !   Nu vare allt bra länge sedan jag skrev, men som i de övriga inläggen så har jag egentligen inte så mycket att skriva om, jag har fullt upp med jobb, studerandet och kärleken som inte kan göra mig lyckligare :)   Nu lite mer personligt...

Av Jennie - 8 maj 2011 19:50


  Satt ute igår på min lediga dag i solen och läste, blev lite solbränd haha. Nu äntligen börjar de bli vår och sommar :) Har ju haft oturen här i Sundsvall att de har snöat till och från i cirka två veckor,.. men nu ska de väl inte behöva komma nå m...

Av Jennie - 18 april 2011 20:45


De känns som att de har blivit mycket bättre på både rygg,bröst och ansikte, tror de hjälper ! men vet inte riktigt om de är de nya gröna tabletterna jag började äta, har ätit dem i 20 dagar nu eller om de är de gamla perfect-skin tabletterna som ver...

Av Jennie - 31 mars 2011 18:51


Vet inte vad de är för fel på mig, har ätit mina kapslar som vanligt men ändå kommer de upp finnar.. har jag blivit immun ?? men jag tror att de beror på att jag har festat rätt så mycket den senaste perioden och eftersom jag är så konstig så får jag...

Av Jennie - 1 mars 2011 21:55


Fått hem nya burkar med perfect-skin-kapslar :) wohoo ! är så glad      ...

Presentation


Denna blogg handlar om det problem som oss flesta bråkar om dagligen.. ACNE!!

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards