Alla inlägg under juni 2009

Av Jennie - 21 juni 2009 20:51

Tack till alla människor som läser denna blogg! att den skulle bli så populär =D


Och jag är så glad för alla mail jag får :) , det är så roligt att läsa om dom som har testat och sagt att de funkar och dom som har en massa frågor :) ja försöker hjälpa så mycker ja kan ^^

Jag försöker svara på mailen så fort som möjligt, men jag får väldigt många (och det är bara roligt! så va inte rädd för å maila) Men bara så ni vet, så kan de ta ett liiiitet tag innan jag hinner svara :)

Fick mina älskade burkar för nå dar sen, men ja ha nå finnar nu pga mensen :)

men dom går bort snart =)

 

Sen äre ju skönt med sommar och sol, så man kan få sola lite och kunna gå runt i bikini utan att folk kollar på alla finnar man har haft på kroppen haha..


Har inte så mycke å skriva just nu, allt går bra


Frågor eller åsikter?

Maila mig


Jennie.Lindqvist@live.se

Av Jennie - 5 juni 2009 15:32

Hej alla :)


Jag har fått en inlägg nu av en person som säger att det har blivit värre för den personen efter 3 veckor !

Vart riktigt chockad eftersom för mig och för många många andra funkar det..

Folk har mailat till mig och sagt att det funkar och hela den biten, och det är alltid lika roligt att läsa att det funkar ;D


Men, man ska äta dom i 2 månader för å få bästa resultat :)


Ge inte upp ^^


 


No Make up, no nothing :P


Frågor eller åsikter?

Maila mig.
Jennie.Lindqvist@live.se 

Presentation


Denna blogg handlar om det problem som oss flesta bråkar om dagligen.. ACNE!!

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards