Direktlänk till inlägg 14 februari 2011

Otroligt många läsare

Av Jennie - 14 februari 2011 19:43

Helt sjukt att de kan vara så många som vill läsa min blogg fast jag knappt uppdaterar speciellt mycket...


MEN det handlar ju om ett allmänt problem som väldigt, väldigt många människor lider utav.. FINNAR, ACNE, FET HY & PORER.


Just nu har jag fått lite mer acne... vet inte riktigt varför men antingen så hållr jag på att bli sjuk eller så ska jag ha mens eller.. så kanske de beror på de nya p-pillrena jag äter.. haha vem vet ;) men de är inte så speciellt farligt, överlever.. ska ta och beställa nya burkar alldeles strax, ta nog och beställer för fem månader frammåt så jag har hemma :)


en bild av mmig i solbrillor och är sådär svincool, nytagen idag (2011.02.14)


  

 
 
italygirl

italygirl

19 mars 2011 20:28

Hejsan! ville fråga hur du fick bort finnarna? vad e det för kapslar?
Jag har aldrig lyckats få bort mina finnar helt o hållet bara minska typ. Jag har provat massa olika krämer o rengöringmedler även fr apoteket fast inget funkar för jag har lexom inte acne o absolut inte fet hy...om jag inne använder ngn fuktighetskräm blir jag torr o får irriterande hy istället :/
skulle bli glad om du hade tips

http://www.italygirl.blogg.se

 
Ingen bild

jennie

31 mars 2011 18:54

Jag fick bort största delen av mina finnar genom att äta tabletterna ifrån denna sida http://www.bli-av-med-acne-och-finnar.se/shop_pages.php?pages_id=938&osCsid=ea9afceb5c2465c39f15aae88cbad8e8

Jag har haft sånna problem med acne så just nu har jag fått tillbaka lite finnar igen, kanske hart 5-7 stycken i ansiktet, vilket inte gör mig speciellt mycket men de är ändå jobbigt ! men en klar förbättring sen innan jag äta kapslarna :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie - 6 september 2011 15:02


Hej !   Nu vare allt bra länge sedan jag skrev, men som i de övriga inläggen så har jag egentligen inte så mycket att skriva om, jag har fullt upp med jobb, studerandet och kärleken som inte kan göra mig lyckligare :)   Nu lite mer personligt...

Av Jennie - 23 maj 2011 08:27

Hej, nu har jag legat sjuk i min säng hela helgen, de har varit strålande väder ute och idag då jag känner mig relativt bra spöregna de. Men det var inte de jag skulle blogga om, ni som har följt min blogg vet att jag skriver att jag får mer finnar v...

Av Jennie - 8 maj 2011 19:50


  Satt ute igår på min lediga dag i solen och läste, blev lite solbränd haha. Nu äntligen börjar de bli vår och sommar :) Har ju haft oturen här i Sundsvall att de har snöat till och från i cirka två veckor,.. men nu ska de väl inte behöva komma nå m...

Av Jennie - 18 april 2011 20:45


De känns som att de har blivit mycket bättre på både rygg,bröst och ansikte, tror de hjälper ! men vet inte riktigt om de är de nya gröna tabletterna jag började äta, har ätit dem i 20 dagar nu eller om de är de gamla perfect-skin tabletterna som ver...

Av Jennie - 31 mars 2011 18:51


Vet inte vad de är för fel på mig, har ätit mina kapslar som vanligt men ändå kommer de upp finnar.. har jag blivit immun ?? men jag tror att de beror på att jag har festat rätt så mycket den senaste perioden och eftersom jag är så konstig så får jag...

Presentation


Denna blogg handlar om det problem som oss flesta bråkar om dagligen.. ACNE!!

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards