Alla inlägg under maj 2011

Av Jennie - 23 maj 2011 08:27

Hej, nu har jag legat sjuk i min säng hela helgen, de har varit strålande väder ute och idag då jag känner mig relativt bra spöregna de. Men det var inte de jag skulle blogga om, ni som har följt min blogg vet att jag skriver att jag får mer finnar vid mens, alkohol och när jag är sjuk. Nu är det så här att jag har ju varit sjuk, och haft mens samtidigt nu och jag har inte fått nå mer finnar !! :O helt otroligt, jag hade förväntat mig världens explotion men så blev det icke.


Jag tror de beror på att jag äter dessa gröna vitamintabletter ifrån denna sida http://www.vitaminbutiken.se/ecnaclyn-kosttillskott-mot-acne-60-tabletter.html  


ja och så vanligt en bild på mig för att så gott som jag kan bevisa hur min acne ser ut.. är lite trött nu så här på morgonen, så ni får ursäkta bilden haha  

Nu sitter jag snyter mig själv och ska strax gå och sminka mig, ska till läkaren idag med min onda ljumske, de ska röntga den för att se vad de är för fel.. hoppas de hittar svaret :)


Ha en väldigt trevlig och finnfri dag !

Av Jennie - 8 maj 2011 19:50

  Satt ute igår på min lediga dag i solen och läste, blev lite solbränd haha. Nu äntligen börjar de bli vår och sommar :) Har ju haft oturen här i Sundsvall att de har snöat till och från i cirka två veckor,.. men nu ska de väl inte behöva komma nå mer snö tycker man ju.


Min hy är helt okej ! är som vanligt nu tycker jag och de känns bra :) skönt nu när de börja bli sommar, då kan man skippa halsdukarna som döljer finnarna på bröstet och jackan, t-shirten som döljer axlarna och hela ryggen. woho !


Livet är väl som vanligt, killproblem, skola, jobb, men praktiserar på Rättspykiatrin nu :) de är väldigt intressant och mycket givande, skulle lätt kunna arbeta där i framtiden

Presentation


Denna blogg handlar om det problem som oss flesta bråkar om dagligen.. ACNE!!

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards