Alla inlägg under februari 2009

Av Jennie - 12 februari 2009 17:27

Beställt nya burkar och går bara och väntar på att dom ska komma.


Idag är det första dagen jag inte har ätit en enda kapsel sen jag köpte dom och jag kan försäkra dig om att det inte har kommit någon finne än hahaha.


Jag lär nog få mina älskade burkar vilken dag som helst :).


Finns inte så mycket och skriva mer än att jag är tacksam för att ni läser min blogg och att ni ställer frågor till mig.

För det är inte lätt att veta vad man ska göra och man har så mycket frågor.

(Det hade även jag när jag började med kapslarna)

Bättre ni frågar mig :) så ska jag försöka svara så gott jag kan!

Jennie.Lindqvist@live.se


Av Jennie - 7 februari 2009 12:51

Nu ser jag ut som vilken som helst :)


Fin hy, allt är hudfärgat som det ska vara ^^


så glad.


Folk ger mig snälla kommentarer hela tiden som inte hade en aning om att jag åt Perfect skinn kapslar, dom säger;
"Jennie!, va fin du har blivit, nått är annorlunda"
eller som senast igår fick jag den här kommentaren och jag citerar;
"Vad vacker du ha blivit nu, jätte fin hy har du också fått.. vad är hemligheten ?"

HAHAHA :)


glad och tacksam över att ni vill veta mer om PERFECT SKIN kapslarna.


skicka gärna mer frågor till mig :)


Jennie.Lindqvist@live.se

Presentation


Denna blogg handlar om det problem som oss flesta bråkar om dagligen.. ACNE!!

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards