Alla inlägg under mars 2010

Av Jennie - 10 mars 2010 21:42

Hej !

nu är det ett bra tag sen jag skrev, så jag tänkte lägga upp två gamla bilder och en ny bild.


Jag äter fortfarande perfect skin kapslarna.

Om du är ny på min blogg så handlar den om att bli av med finnar, och jag satt och kollade igenom bilderna jag har lagt upp. Kan inte fatta att jag har sett ut så och varit så hemskt i hyn.

Om inte jag skulle ha bildbevis på hur mycket acne jag hade förr så skulle jag knappt tro det själv.


Mådde verkligen dåligt med så mycket finnar, som tur är så är jag finnfri nu :)


Bilderna nedaför visar mig i 3 olika stadier.


Detta är mig nu (bilden nedanför), ni ser ju datumet själv, 2010-03-09.

Smink på mig där men bilden nedanför har jag också smink på så det gör ju inget att jag använder denna bild.

Inga finnar, slät hy som en barnrumpa (får ofta kommentarer att jag har len hy nuförtiden) väldigt roligt att höra.

 


-------------------------------------------------------------------------------------------------

Den här bilden (nedanför) knäpptes 2008-12-14, då hade jag ätit kapslarna i någon vecka ( syndes inge resultat då)

Har dock smink på mig på bilden så det kanske inte syns så bra här på bloggen som det gör när man zomar in den.






-------------------------------------------------------------------------------------------------

Oooookej, en liten mongobild (bilden nedanför) på mig, när jag troligtvis ha kommit ut från duschen och håret har självtorkat, därför är de så lockigt.

Ingen smink på denna bild men som ni kan se är datumet 2009-06-23.

Har ätit mina kapslar i över ett halvår och jag har finnar kvar, men de är bara några få stycken kanske hade min "tjej-vecka" då.

  


Frågor ?

Maila mig på

Jennie.Lindqvist@live.se

Presentation


Denna blogg handlar om det problem som oss flesta bråkar om dagligen.. ACNE!!

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards