Direktlänk till inlägg 23 november 2008

Söndag och ännu mer

Av Jennie - 23 november 2008 16:32

God Dag.

Igår så hade mamma 40-års fest , hela tjocka släkten kom och firade henne och vi åt en massa goda saker och hade det trevligt, sjöng karaoke och lekte lekar :)


Allt var suveränt men jag var tvungen och lägga mig tidigt (22.00 rättare sagt) för jag skulle upp och jobba klockan 6.

Det jag jobbar med är inget drömjobb direkt, men det ger extra pengar iaf och det är de som är huvudsaken ^^

Jag städar inom ISS kanske 1-2 helger i månaden och det är lagomt eftersom jag går i skolan också.


Men när jag vaknade i morse, tog på mig mina blåa arbetskläder, satte upp håret lite slarvigt, gick in i badrummet och borstade tänderna så upptäckte jag något så oerhört jobbigt, ni kanske redan har listat ut vad det är jag såg... Joo ännu mer finnar, och jag tror att det kan bero på att jag har den "kvinnliga veckan" för er där ute som inte fattade vad jag menar med det så betyder det att jag har mens just nu och då får jag alltid skit mycket finnar, det blommar ut ännu mer än vanligt och jag lovar er.. det är lite jobbigt.


Mirakel pillrerna ska jag beställa i morgon eller på tisdag, då knäpper jag nya bilder så att allt blir "fräscht" så de inte blir något fuffels med allt för om de skulle funka så är jag ett levande bevis på det.

Det kommer ungefär ta 2 månader och bli av med allt tydligen men de kan jag ge av mitt liv, för om jag har haft finnar i 100 år så spelar 2 månader inte så stor roll.


bilderna syns inte allt, vill jag bara säga och jag vet att de finns folk som har mycket mer än vad jag har men alla har ju sina komplex över kroppen och mina finnar är en sak jag verkligen hatar mest.

Jag har inte dåligt självförtroende men om någon ska påpeka om mina finnar att det har blivit sämre så kan ja nästan börja gråta för det är så känsligt för mig.


Men nu är grejen det att om du tycker att de ser bättre eller sämre ut så va ärlig, för jag vet ju inte vem du är och då skadar det inte att vara ärlig för ibland kan man ju tro att att det funkar men igentligen så gör det inte det.


BILDEN ÄR TAGET IDAG

 
 
Ingen bild

Anonym

30 maj 2009 19:58

Jag har ätit perfect skin kapslar i 3 veckor nu men det har bara blivit värre??

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie - 6 september 2011 15:02


Hej !   Nu vare allt bra länge sedan jag skrev, men som i de övriga inläggen så har jag egentligen inte så mycket att skriva om, jag har fullt upp med jobb, studerandet och kärleken som inte kan göra mig lyckligare :)   Nu lite mer personligt...

Av Jennie - 23 maj 2011 08:27

Hej, nu har jag legat sjuk i min säng hela helgen, de har varit strålande väder ute och idag då jag känner mig relativt bra spöregna de. Men det var inte de jag skulle blogga om, ni som har följt min blogg vet att jag skriver att jag får mer finnar v...

Av Jennie - 8 maj 2011 19:50


  Satt ute igår på min lediga dag i solen och läste, blev lite solbränd haha. Nu äntligen börjar de bli vår och sommar :) Har ju haft oturen här i Sundsvall att de har snöat till och från i cirka två veckor,.. men nu ska de väl inte behöva komma nå m...

Av Jennie - 18 april 2011 20:45


De känns som att de har blivit mycket bättre på både rygg,bröst och ansikte, tror de hjälper ! men vet inte riktigt om de är de nya gröna tabletterna jag började äta, har ätit dem i 20 dagar nu eller om de är de gamla perfect-skin tabletterna som ver...

Av Jennie - 31 mars 2011 18:51


Vet inte vad de är för fel på mig, har ätit mina kapslar som vanligt men ändå kommer de upp finnar.. har jag blivit immun ?? men jag tror att de beror på att jag har festat rätt så mycket den senaste perioden och eftersom jag är så konstig så får jag...

Presentation


Denna blogg handlar om det problem som oss flesta bråkar om dagligen.. ACNE!!

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards